Translate

dissabte, 26 de desembre del 2009

6-12-2009 Vilanova-Segur de Calafell

Com deia m'he de replantejar la vida. Com que dues de les coses que més m'agraden son caminar y fer fotos, suposo que a això dedicaré gran part del temps.
Fa uns dies, després de dinar vaig començar a passejar pel Passeig Marítim de Vilanova i vaig arribar fins a la Platja Llarga,on vaig haver de girar cua perquè ja es feia fosc. Aleshores vaig pensar que si sortia abans de Vilanova podria arribar fins a Segur i tornar en tren.
Aquest diumenge la idea era sortir al dematí de Vilanova i arribar fins a Cunit, on menjaria, i després continuar fins a Segur. No va sortir com pensava perquè vaig sortir una mica tard i a Cubelles vaig pensar que millor seria dinar ja, perquè a Cunit arribaria potser una mica tard.